Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ο ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΝΤΟΥΛΑΠΑ...







Ο επιθετικός της Νορθάμπτον (Λιγκ 2), Αντεμπάγιο Ακινφένγουα, είναι ο πιο δυνατός ποδοσφαιριστής στον κόσμο και έχει το προσωνύμιο «The Beast», δηλαδή «το τέρας».

Ο 30χρονος Άγγλος φορ καταφέρνει και σηκώνει 120, 140 και 175 κιλά με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ δεν πάει πίσω ούτε στα 180 κιλά που είναι σχεδόν το διπλάσιο του σωματικού του βάρους.
Ο Ακινφένγουα αποχώρησε από τη Γουότφορντ όταν ήταν 18 ετών, μετά πήγε στη Λιθουανία, έπειτα στην Ουαλία και έχει περάσει από 10 ομάδες στην καριέρα του, ενώ σε έναν χρόνο είχε αλλάξει τέσσερις.
«Είμαι ένας άνθρωπος φυσιολογικά μεγάλος και ολόκληρο το στιλ παιχνιδιού μου στηρίζεται στον έλεγχο της μπάλας και τη δύναμη. Ξέρω πώς να προσαρμόζω το σώμα μου και να ελέγχω τη φυσική μου κατάσταση. Δε λέω ότι αν δυναμώσω και άλλο αυτό δεν θα επηρεάσει το παιχνίδι μου, αλλά ξέρω το σώμα μου και αυτό που θα βελτιώσει το παιχνίδι μου», είναι τα λόγια του Ακινφένγουα.

ΠΗΓΗ http://www.onsports.gr/
Είναι χαρακτηριστικό πως στο FIFA στη δύναμη το βαθμολογεί με 99...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου