Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

«Χωρίς ταχύτητα θα ήμουν ένα σκουπίδι»

Συνειδητοποιημένος ότι το παιχνίδι του είναι βασισμένο στην ταχύτητά του παρουσιάστηκε ο Θίο Γουόλκοτ σε εκπομπή της αγγλικής τηλεόρασης.

Ο επιθετικός της Άρσεναλ, αναφέρθηκε παράλληλα στην ταπεινωτική ήττα από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αλλά και τη μεταγραφή του Αρτέτα από την αντίπαλο του Ολυμπιακού στους ομίλους του Champions League. 


Ερωτηθείς για την ταχύτητά του, αλλά και το γεγονός ότι δεν σκοράρει πολύ, ο φορ των Λονδρέζων είπε: «Θα ήμουν ένα σκουπίδι χωρίς αυτήν. Μετράει και η επαφή με την μπάλα, αλλά η ταχύτητα είναι καθοριστική στην Premier League.

Είμαι πολύ γρήγορος. Αν έβαζα και πιο πολλά γκολ θα ήμουν στην κορυφή. Υπάρχουν πολλοί γρήγοροι παίκτες στην Premier League, αλλά θα ήμουν στην κορυφή σίγουρα
».

Αναφερόμενος στη βαριά ήττα από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, διευκρίνισε: «Πόνεσε πολύ. Βλέποντας τους συμπαίκτες μου να υποφέρουν, ξέρω ότι κανένας δεν θα ήθελε να βρίσκεται στη θέση τους».

Σχολιάζοντας την απόκτηση του Αρτέτα, υπογράμμισε: «Για μένα είναι ένας εξαιρετικός παίκτης. Μπορεί να δώσει την μπάλα με ακρίβεια. Είναι πραγματικά φανταστικός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου