Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΑΝΖΙ Ο ΑΝΕΛΚΑ......

Συμπαίκτης του Σαμουέλ Ετό, στην κορυφή της επίθεσης της Ανζί φιλοδοξεί να γίνει ο Νικολά Ανελκά.

Ο Γάλλος επιθετικός της Τσέλσι προτάθηκε στο ρώσικο σύλλογο –που δεν «τσιγκουνεύεται» να δώσει χρήματα σε μεγάλους ποδοσφαιριστές – και το ενδεχόμενο να συνεχίσει στην Ανζί την καριέρα του είναι ανοιχτό.
 
Ο Ανελκά, με δηλώσεις του τόνισε ότι έχει έρθει σε επαφή με τον Ετό για τη μεταγραφή του τονίζοντας παράλληλα πως είναι έτοιμος να αγωνιστεί στη Ρωσία:

«Έχω ήδη μιλήσει με τον Ετό και μου είπε ότι είναι ικανοποιημένος με τα πάντα στην Ρωσία. Είμαι προετοιμασμένος για μία μεταγραφή στην Ρωσία και γιατί όχι στην Ανζί. Έχω ήδη έναν φίλο εκεί και θα ήθελα πολύ να παίξω σε αυτή την ομάδα. Ο μάνατζέρ μου, Ρισάρ ντε Βο, μίλησε τις προηγούμενες ημέρες με την διοίκηση της Τσέλσι σχετικά με την πιθανή αποχώρησή μου και ο σύλλογος συμφώνησε να με αφήσει να φύγω με ένα λογικό πόσο, κοντά στα 9 εκατ. ευρώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου