Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΣΤΗ ΒΟΛΙΒΙΑ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΚΟΚΕ


Από χθες είναι και τυπικά παίκτης της Μπλούμιγκ ο πρώην αρχηγός του ΑΡΗ.
Ο Σέρχιο Κόκε παρουσιάστηκε χθες από την ομάδα την Μπλούμινγκ, παίρνοντας την φανέλα με το νούμερο 84 στην πλάτη. Ο Ισπανός πρώην αρχηγός του ΑΡΗ τόνισε αρχικά στις δηλώσεις του: «Ο τρόπος με τον οποίο οι διοικούντες μου μίλησαν ήταν εξαιρετικός και με έπεισαν να υπογράψω. Θα προσπαθήσω να φέρω στην ομάδα την εμπειρία μου από όλα αυτά τα χρόνια που παίζω ποδόσφαιρο. Υπάρχουν κι άλλοι Ισπανοί που έχουν παίξει ποδόσφαιρο στη Βολιβία, έχω παίξει σε επτά διαφορετικές χώρες ποδόσφαιρο και δεν φοβάμαι να αντιμετωπίσω μια νέα χώρα».




Στη συνέχεια «φωτογράφισε» τπον Νάτσο Γκαρσία ότι αυτός τον βοήθησε να πάει στην ομάδα της Βολιβίας: «Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες σε ανθρώπους που κάνουν κάτι για μας και είμαι ευγνώμων για όσους ήθελαν πολύ να με φέρουν στη Μπλούμινγκ. Εδώ και δύο βδομάδες συζητάμε για το συμβόλαιό μου και δεν είχα χρόνο να προπονηθώ. Ένας πρώην συμπαίκτης μου που τώρα παίζει σε μια αντίπαλη ομάδα με συμβούλευσε να έρθω και να παίξω εδώ, γιατί η Μπλούμινγκ είναι μια μεγάλη ομάδα και η πόλη είναι υπέροχη, ζει για το ποδόσφαιρο με έναν όμορφο τρόπο και αυτό μου αρέσει πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου