Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Ο ΒΕΛΓΟΣ ΜΑΓΟΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΛΣΙ(video)



H πρώτη μεγάλη μεταγραφή του καλοκαιριού είναι και επίσημα γεγονός.Ο Βέλγος Εντέν Αζάρ της Λιλ ανακοινώθηκε και επίσημα ότι από του χρόνου θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Τσέλσι.Το κόστος της μεταγραφής δεν ανακοινώθηκε επίσημα αλλά εκτιμάται γύρω στα 40 εκατομμύρια ευρο......

Στίς πρώτες δηλώσεις του ο Αζάρ δήλωσε:


Ο Βέλγος άσος επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στην Τσέλσι και στην πρώτη του συνέντευξη μετά τη δημοσιοποίηση της απόφασής του μέσω twitter έδωσε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό RMC και μίλησε για όλους και για όλα.

«Υπήρξε «μάχη» ανάμεσα στην Τσέλσι και στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για την απόκτησή μου. Ήμουν σε προχωρημένες επαφές με την δεύτερη, καθώς η Τσέλσι έδειχνε δύσκολο να κερδίσει τη συμμετοχή της στο Champions League την επόμενη σεζόν. Από την στιγμή που τα κατάφερε δεν είχα κανέναν ενδοιασμό. Είπα στον εαυτό μου «γιατί όχι στην Τσέλσι;» Πολλοί μεγάλοι παίκτες είναι εκεί. Ήθελα να παίξω στην Αγγλία και μου άρεσε το πρότζεκτ. Οι μεταγραφές είναι καλό σημείο να ξεκινήσεις και προτεραιότητά μου είναι να παίζω. Η Τσέλσι είναι σε κορυφαίο επίπεδο κάθε χρόνο», ήταν οι δηλώσεις του σχετικά με την επιλογή του.


Για το αν η Παρί ενδιαφέρθηκε για την απόκτησή του και για το αν γνωρίζει αν θα έχει προπονητή τον Ρομπέρτο Ντι Ματέο τη νέα σεζόν, τόνισε: «Δεν έχω ιδέα αν ο Ντι Ματέο θα μείνει στον πάγκο. Η Παρί; Ένας μεγάλος σύλλογος κατά την γνώμη μου, ειδικά για το μέλλον, όμως ήθελα να παίξω στο εξωτερικό. Δεν επικοινώνησε κανένας προσωπικά μαζί μου από την Παρί».

Για το αν συζήτησε με τον τεχνικό της Λιλ, Ρούντι Γκαρσία, για την απόφασή του και αν επικοινώνησε μαζί του ο Ρόμαν Αμπράμοβιτς: «Δεν συζήτησα με τον Ρούντι Γκαρσία για την απόφασή μου. Μου ευχήθηκε καλή επιτυχία και μου είπε ότι ήταν ευχαρίστηση το ότι με γνώρισε. Ναι, μίλησα με τον Αμπράμοβιτς και ήμασταν στο ίδιο μήκος κύματος. Έχουν την φιλοδοξία να γίνουν ακόμη μεγαλύτεροι ως σύλλογος, φέρνοντας μεγάλους παίκτες».

Τέλος, για ποιον λόγο επέλεξε την Πρέμιερ Λιγκ και όχι ομάδες όπως η Ρεάλ και η Μπαρτσελόνα και για το τι χρειάζεται για να κερδίσει την Χρυσή Μπάλα στο μέλλον: «Πιστεύω ότι η Πρέμιερ Λιγκ είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον  κόσμο. Στα 21 μου αν πήγαινα στην Ρεάλ ή στην Μπαρτσελόνα τα πράγματα θα ήταν ακόμη δυσκολότερα για μένα. Να παίζω συχνά και καλά για μία μεγάλη ομάδα και να κάνω καλές εμφανίσεις με το Βέλγιο».


Οι φετινές επιδόσεις του Αζαρ τον έκαναν περιζήτητο...σε 48 συμμετοχές με τη Λιλ πέτυχε 22 γκολ και μοίρασε 16 ασιστ....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου