Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

ΔΕ ΜΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΑ.......

μπάλα παίζουν και οι ελέφαντες.....

Δεν ήταν καλή η χτεσινή μέρα για μας,πολλές άστοχες επιλογές με 7 στα 12 σημεία,χαμένο το μονό αποδεκτό και όλα τα ειδικά στοιχήματα....ήμασταν ντεφορμέ...
Με αφορμή κάποιες συζητήσεις που είχα με μερικούς από εσάς σχετικά με τον τρόπο παιχνιδιού και πονταρίσματος θα προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.Καταρχήν ο τρόπος παιχνιδιού μου δεν είναι σωστός,δηλαδή τετράδες και αποδόσεις πάνω από δέκα είναι λάθος...και δεν θα βρείτε εύκολα κάποιον από τους γνωστούς ''στοιχηματζίδες'' να ποντάρουν έτσι......Έλα όμως που εγώ δεν είμαι γνωστός και αυτό το μπλόγκ το έχω από χόμπι...και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσάς....δε μου φτάνει η δυάδα ή τριάδα σου ρε φίλε που με πληρώνει 3,50 η 5,00 θέλω μεγαλύτερες αποδόσεις...θέλω με 10 ευρό να παίρνω 100 και όχι 35.....μερικές φορές θα το κάνω και εγώ θα δώσω και μικρές αποδόσεις αλλά να ξέρετε ότι δεν μου αρέσει.....εκεί που γουστάρω είναι τα μονά....ένα ματς που πληρώνει πάνω από 5,00 τρελαίνομαι όταν πιάνω τέτοια.....επίσης και το σύστημα είναι ένας άλλος τρόπος παιχνιδιού που μου αρέσει,το τραβάω με το 4-5-6 πολύ ίσως πρέπει να το κάνω 2-3-4 είναι στην σκέψη μου....
Με αυτά που γράφω δε σας κάνω τον έξυπνο,δεν ξέρω περισσότερα πράγματα από εσάς...απλά ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο από το πρωί ως το βράδυ...και μου αρέσει πάρα πολύ να αναλύω τα ματς...και μετά να ποντάρω....και να ξέρετε όλες τις προτάσεις που δίνω εδώ στο μπλογκ.,τις ποντάρω και εγώ,να πω όμως ότι δεν είναι απαραίτητο να παίζετε τις προτάσεις μου όπως τις έχω εγώ μπορείτε να ανακατέψτε τα σημεία αλλιώς.....βάλτε και την δική σας πινελιά......
Είμαι πολύ χαρούμενος όταν κάποιος μου λέει στο facebook ''ευχαριστούμε φίλε
μας πήγες ταμείο χτες''....ο λογαριασμός μου στο facebook είναι δεξιά στο μπλογκ....όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι θα του απαντήσω με χαρά.....

Πολλά είπαμε και πάμε στα ματσάκια....

ΚΑΡΝΤΙΦ-ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ ΑΝΤΕΡ: πρώτο ματς για τα πλέι οφ της τσάμπιονσιπ.Περιμένω παιχνίδι υπομονής και από τις δύο με το άγχος να κυριαρχεί και να μην έχει πολλά γκολ....ώστε να λύσουν τις διαφορές τους στο δεύτερο ματς....αντερ

ΛΑΝΚΣΤΡΟΝΑ-ΑΣΙΡΙΣΚΑ ΟΒΕΡ: η προιστορία λέει πως και στα 8 ματς που έγινα μεταξύ των δύο με γηπεδούχο την πρώτη βγήκαν οβερ.....φέτος η Ασιρίσκα σε 4 ματς έχει 4 οβερ και η Λανκστρονα σε 4 ματς 3 οβερ.....όλα αυτά μας οδηγούν στο οβερ του 1.90.....

ΝΤΙΖΟΝ-ΟΣΕΡ ΟΒΕΡ: με τα χτεσινά αποτελέσματα και οι δύο βρίσκονται στη ζώνη του υποβιβασμού και σε πού δύσκολη θέση....σε κανέναν από τους δύο δεν κάνει ο ένας βαθμός θέλουν και οι δύο τη νίκη ειδικά η Οσέρ.....περιμένω φουλ επίθεση και από τους δύο μου κάνει το οβερακι στο 2,00

ΛΕΚΙΑ ΓΚΝΤΑΣΚ-ΛΕΓΚΙΑ ΒΑΡΣΟΒΙΑΣ 2: Η ιστορική ομάδα της Βαρσοβίας βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα δύο αγωνιστικές πριν από το τέλος του πρωταθλήματος και παίζει στην έδρα της αδιάφορης Λέκια Γκντασκ που έχει σωθεί.Η Λέγκια είναι η καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος εκτός έδρας με 7 νίκες και έχει μεγάλη ευκαρία σήμερα να πάρει το ματς και να έχει στο τελευταίο ματς στην έδρα της επίσης με αδίαφοεη ομάδα.....απλά να πώ ότι το πρωτάθλημα το διεκδικούν 5 ομάδες....με τη Λέγκια να έχει 50 βαθμούς και τον πέμπτο να έχει 48.....δείτε εδώ την βαθμολογία


τετράδα απόδοση (11,96)
ΛΕΚΙΑ ΓΚΝΤΑΣΚ-ΛΕΓΚΙΑ ΒΑΡΣΟΒΙΑΣ 2
ΝΤΙΖΟΝ-ΟΣΕΡ ΟΒΕΡ
ΛΑΝΚΣΤΡΟΝΑ-ΑΣΙΡΙΣΚΑ ΟΒΕΡ
ΚΑΡΝΤΙΦ-ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ ΑΝΤΕΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου