Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

EL CLASICO vs ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1...


Σήμερα το πρωί μετά τις καθαριότητες,το πρωινό,το φτίαξιμο του φακέλου και ανάμεσα στη μελέτη της kingbet και στο καφέ,εδω στο 289 τάγμα πεζικού στη σαμοθράκη είχαμε μια διαφωνία με τους γιωτάδες που έχω στα θάλαμο.Με αφορμή οτί δε θα δούμε τη ματσάρα σήμερα βάλαμε το δίλημμα,αν θα έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στο να δεις το ΡΕΑΛ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ και να το περάσεις μια βραδιά με μια γκομενάρα τι θα διάλεγες.Στα 10 που ρωτήσαμε ήμουν ο μόνος που διάλεξα να δώ το ματς και μου φάνηκε πολύ περίεργο.Θέλω λοιπόν να ρωτήσω εσάς τους λίγους που μπαίνετε στο μπλογκ τι θα επιλέγατε.Ετσί για να δώ αν είμαι όντως πολύ καμμένος,συμβαίνει τίποτα άλλο ή υπάρχουν και άλλοι σαν εμένα? που θα γράφαν στα αρχίδια τους την ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ για τον ματς της χρονιάς,το σοόυ του Μουρινίο,του Μέσι.........

1 σχόλιο:

  1. Την εν λόγω κυρία, την Σασούλα μας, ούτε που να μου τον δει....Εν ολίγης, εν κατακλείδι (κ αλλες τέτοιες οραίες λέξεις που δν ξέρω ούτε τι σημαίνουν ούτε πως γράφονται) μαζί σου Τσατάλα!!!Και για να αποδείξω του λόγου το αληθές σήμερα (σ.σ. Σάββατο βράδυ) αντί να βγω βολτίτσα θα κατσώ μ ακόμη ενα ρεμάλι (+2 μαζι σου) να δούμε τον αγώνα της χρονιάς part 1!!!!

    Υ.Γ.: ΒARCA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή