Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Λεμπ: «Δεν ήμουν συγκεντρωμένος» (video)

Ακόμη και οι παγκόσμιοι πρωταθλητές κάνουν λάθη και ο Σεμπαστιάν Λεμπ παραδέχτηκε την απροσεξία του στη δεύτερη ειδική της ημέρας, η οποία τον οδήγησε σε έξοδο. Ο Αλσατός οδηγός τόνισε πως τη στιγμή πριν το ατύχημα ήταν αφηρημένος.

«Απλά είδα τον χρόνο στο ταμπλό, μερικές φορές το βλέπω, μερικές όχι. Συνήθως περιμένω τον Ντανιέλ να μου τον πει. Ο Ντανιέλ μου έλεγε τις σημειώσεις και περίμενα να τελειώσει για να του πω “Έχω δει το χρόνο”. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ήθελα να του πω ότι το είχα δει και πως δεν ήθελα να μου το πει. Ακριβώς εκείνη τη στιγμή δεν ήμουν συγκεντρωμένος, στην έξοδο της στροφής, χτύπησα με αποτέλεσμα να ανατραπεί το αυτοκίνητο», ανέφερε ο οδηγός της Citroen.
Δείτε το ατύχημα του Λεμπ στην Αυστραλία





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου