Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Ρονάλντο: «Δεν έχω πρόβλημα να παίξω στη Ρωσία»! (video)

Δεν πρέπει να αποτελέσει έκπληξη αν κάποια στιγμή ο Κριστιάνο Ρονάλντο αγωνιστεί στο ρωσικό πρωτάθλημα, όπως δήλωσε ο μεσοεπιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης στη ρωσική ιστοσελίδα «sportbox.ru». «Ξέρω ότι το ρωσικό πρωτάθλημα βελτιώνεται συνέχεια. Δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ σε κάποιο πρωτάθλημα του εξωτερικού», τόνισε ο Πορτογάλος.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κριστιάνο Ρονάλντο 


Πως αισθάνθηκες σαν ηθοποιός;

«Ήταν κάτι ασυνήθιστο για εμένα. Θέλω πρώτα από όλα να θυμούνται για αυτά που κάνω στο γήπεδο και μετά για τα γυρίσματα. Παρόλα αυτά, όπως φάνηκε, τα πήγα αρκετά καλά στην ταινία».

Ο κύριος σκοπός της ταινίας ήταν να δείξει για ποιον λόγο θεωρείσαι ένας από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Πιστεύεις ότι αυτό έγινε;

«Έριξα πολύ ιδρώτα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για να περάσω τις δοκιμασίες που μου έβαλαν».

Τι καινούργιο μπορούμε να μάθουμε για τις ικανότητές σου από την ταινία;

«Είδα πως πραγματικά λειτουργεί το σώμα μου. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων είχα οσφυαλγία. Ωστόσο, η Castrol με βοήθησε να δω πως λειτουργεί ο Κριστιάνο Ρονάλντο σε δύσκολες καταστάσεις. Ειλικρινά, έμεινα έκπληκτος από το αποτέλεσμα της ταινίας».

Έχεις αρκετά θετικά στοιχεία, όμως σίγουρα θα έχεις και κάποιες αδυναμίες…

«Δεν έχω καμία αδυναμία. Προπονούμαι και δουλεύω κάθε μέρα και δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα φτάσω σε υψηλά επίπεδα και θα πετύχω τους στόχους μου».

Κάθε χρόνο το χάσμα της Ρεάλ Μαδρίτης και της Μπαρτσελόνα μεγαλώνει από τις υπόλοιπες ομάδες του ισπανικού πρωταθλήματος. Πώς επηρεάζει αυτό την Primera Division;

«Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Σε κάθε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα υπάρχουν κάποιες ομάδες που ξεχωρίζουν. Ναι, η Ρεάλ και η Μπαρτσελόνα είναι οι πιο δυνατές ομάδες στην Ισπανία, αλλά φέτος η Βαλένθια έχει καλή ομάδα και θεωρείται μία από τις δύσκολες ομάδες του πρωταθλήματος».

Πρόσφατα δήλωσες ότι θέλεις να κατακτήσεις όλες τις διοργανώσεις με τη Ρεάλ Μαδρίτης. Αυτός είναι ο κύριος στόχος της ομάδας σου αυτή τη σεζόν;

«Θέλουμε να κερδίσουμε όλες τις διοργανώσεις, όπου συμμετέχουμε. Ωστόσο, πάνω από όλα θέλουμε να κερδίσουμε το Champions League. Πάντως, θα ήμασταν χαρούμενοι αν κάναμε το νταμπλ (πρωτάθλημα και Champions League). Νομίζω ότι μπορούμε να το πετύχουμε, επειδή έχουμε καλούς παίκτες και τον Ζοσέ Μουρίνιο».

Πιστεύεις ότι υπάρχει πίεση προς το πρόσωπό σου;

«Έχω συνηθίσει να λειτουργώ υπό πίεση. Σε κάθε παιχνίδι θέλουμε το καλύτερο. Ωστόσο, πρέπει να μένουμε ήρεμοι και να ξεχνάμε ότι έχουμε πίεση. Νομίζω ότι έχω καταλάβει το συγκεκριμένο θέμα και θέλω να παίζω με τα όριά μου».

Πριν από μερικές μέρες αστέρια του ποδοσφαίρου, όπως ο Ρομπέρτο Κάρλος και ο Σαμουέλ Ετό, επέλεξαν να αγωνιστούν στο ρωσικό πρωτάθλημα; Θα επιθυμούσες να παίξει και εσύ εδώ μετά τα τριάντα;

«Γιατί όχι; Ξέρω ότι το ρωσικό πρωτάθλημα βελτιώνεται συνέχεια. Και δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ σε κάποιο πρωτάθλημα του εξωτερικού. Έτσι, δεν πρέπει να αποτελέσει έκπληξη αν αγωνιστώ κάποια στιγμή στη Ρωσία. Παρόλα αυτά, αυτή τη στιγμή είμαι πολύ καλά στη Ρεάλ Μαδρίτης».

Δείτε το σχετικό βίντεο 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου