Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Ίδιοι Μουρίνιο και Φέργκιουσον!

Τον εαυτό του στα νιάτα του βλέπει ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον κοιτώντας τον Ζοσέ Μουρίνιο να κοουτσάρει. Η προπονητική ευφυΐα, ο ενθουσιασμός στους πάγκους και τα νοητικά «παιχνίδια» στις συνεντεύξεις, στοιχεία που χαρακτηρίζουν τον Πορτογάλο τεχνικό, κάνουν τον Μουρίνιο να μοιάζει με… καθρέφτη για τον αειθαλή Σκωτσέζο προπονητή.

«Ο Ζοσέ είναι καλός φίλος μου. Δεν κρύβει τα συναισθήματά του. Μου αρέσει αυτό. Το θετικό με τον Ζοσέ είναι ότι μπορεί αυτοσαρκάζεται. Μετά από ένα παιχνίδι, ήπιαμε ένα ποτήρι κρασί και συζητήσαμε για εκατομμύρια πράγματα. Είναι καλός άνθρωπος, απλά είναι νέος ακόμα. Σε 4-5 χρόνια θα είναι πιο ήρεμος.

Δεν βρίσκω κάτι κακό με τον ενθουσιασμό του. Όταν ήμουν κι εγώ στην ηλικία του, ήμουν το ίδιο ενθουσιώδης στον πάγκο. Είναι στον χαρακτήρα του Μουρίνιο να συμπεριφέρεται έτσι. Όταν τον έβλεπα στο «Ολντ Τράφορντ», που είχε έρθει ως προπονητής της Πόρτο, να ανεβοκατεβαίνει ασταμάτητα στα όρια της περιοχής του στον πάγκο αναρωτήθηκα αν έκανα και εγώ το ίδιο πιο νέος. Ο ενθουσιασμός του είναι γνωστός σε όλους πλέον και οι οπαδοί διακρίνουν το πνεύμα μαχητικότητας που έχει. Αναγνωρίζουν ότι αγωνίζεται για εκείνους και για την ομάδα», ήταν τα θετικά λόγια του τεχνικού της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για το συνάδελφό του στη Ρεάλ Μαδρίτης.

Για έναν άλλο… πρώην συνάδελφό του πάντως ο Φέργκιουσον δεν ήθελε καν να μιλήσει όταν ρωτήθηκε αφού η σχέση του με τον Ράφαελ Μπενίτεθ δεν είναι και η καλύτερη: «Είναι άνεργος και δεν είναι φίλος μου», τόνισε λακωνικά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου