Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Νασρί: «Ευχαριστώ κύριε Βενγκέρ»!

Διψασμένος για τίτλους έδειξε στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι ο Σαμίρ Νασρί, που δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Αρσέν Βενγκέρ και την Άρσεναλ για όλα όσα του προσέφεραν στην εξέλιξή του.

«Είμαι εδώ για να παίξω ποδόσφαιρο και να το συνδυάσω με τίτλους. Ήμουν κάπως απογοητευμένος γιατί είχα ζητήσει από τον προπονητή μου να αποχωρήσω και να κάνω προετοιμασία με την Μάντσεστερ Σίτι, αλλά αφού ήρθα έστω και τώρα είναι μεγάλη ανακούφιση για μένα. Είμαι παίκτης της Σίτι και αυτό ήθελα από την πρώτη στιγμή», τόνισε ο 24χρονος μεσοεπιθετικός. 


Στη συνέχεια ο Γάλλος άσος αποκάλυψε τον άνθρωπο που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ολοκλήρωση της μεταγραφής του: «Μίλησα με τον Πατρίκ Εβρά για τη μεταγραφή. Ήταν σημαντική η άποψή του για μένα και μου είπε ότι η Σίτι είναι το ιδανικό μέρος για να έρθει κάποιος τώρα, αφού η διοίκηση έχει πολύ μεγάλα σχέδια για το μέλλον».

Τέλος ο αξίας 24 εκ λιρών αστέρας δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όσους άφησε πίσω: «Θέλω να ευχαριστήσω την Άρσεναλ για όλα όσα έκανε για μένα. Θα είμαι πάντα ευγνώμων και εύχομαι ό,τι καλύτερο στο σύλλογο. Ευχαριστώ κύριε Βενγκέρ και ευχαριστώ και σε όλο το τεχνικό τιμ, αφού εξαιτίας τους έγινα ο παίκτης που είμαι σήμερα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου