Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΕΡΜΟ Ο ΤΖΟΡΒΑΣ(ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Αλέξανδρος Τζόρβας παρουσιάστηκε από την Παλέρμο και φωτογραφήθηκε στο "Ρέντσο Μπαρμπέρα" με τη νέα του φανέλα. Διαβάστε τις πρώτες δηλώσεις του.
Και μόνο το γεγονός ότι μία ομάδα τέτοιου διαμετρήματος σκέφτηκε εμένα με κάνει υπερήφανο", τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις ο πρώην τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού, και πρόσθεσε:
"Είμαι ευτυχισμένος που θα έχω μία τόσο σημαντική ευκαιρία να δείξω την αξία μου. Τη φετινή σεζόν έχω ήδη αγωνιστεί σε τρία επίσημα ματς στο Europa League, συνεπώς είμαι έτοιμος να κατέβω στο γήπεδο μόλις μου δοθεί η ευκαιρία.

Θα δίνω τον καλύτερο εαυτό μου κάθε μέρα για να μπορέσω να έχω καθοριστική συμβολή στην άνοδο μίας ομάδας του επιπέδου της Παλέρμο".

Φυσικά, ο 29χρονος γκολίπερ δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην πρώην ομάδα του, τον Παναθηναϊκό, για τον οποίο μίλησε με πολύ καλά λόγια:

"Ο Παναθηναϊκός ήταν ένας σημαντικός σύλλογος για την ποδοσφαιρική μου καριέρα, δέθηκα μαζί του για 19 χρόνια, ξεκίνησα εκεί, επέστρεψα, έγινα βασικός και τώρα πίστεψα ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για μία άλλη εμπειρία".



Οι συμβουλές του Ελευθερόπουλου στον Τζόρβα

Ο πρώην "πράσινος" Τζόρβας αποκάλυψε επίσης κατά την παρουσίασή του ότι προτού συμφωνήσει με την Παλέρμο πήρε μερικές πολύτιμες συμβουλές από έναν πρώην "ερυθρόλευκο", τον Δημήτρη Ελευθερόπουλο, ο οποίος έχει αρκετά μεγάλη εμπειρία από το ιταλικό πρωτάθλημα (έπαιξε σε Μεσίνα, Μίλαν, Ρόμα, Άσκολι και Σιένα από το 2004 μέχρι το 2009).

"Μιλήσαμε και μου επιβεβαίωσε ότι η Ιταλία είναι το πιο σημαντικό πρωτάθλημα στον κόσμο όσον αφορά στο ρόλο των τερματοφυλάκων, κάτι που όλοι άλλωστε το γνωρίζουν.

Μεταξύ του ελληνικού και του ιταλικού πρωταθλήματος υπάρχει μία ωραία διαφορά, η Serie A είναι πιο ανταγωνιστική Λίγκα.

Αντίθετα στο ελληνικό πρωτάθλημα υπάρχουν λίγα παιχνίδια με μεγάλη ένταση και περιμένεις τα ευρωπαϊκά παιχνίδια για να έχεις παιχνίδια με μεγάλες συγκινήσεις.

Στην Ιταλία όμως το κάθε ματς μπορεί να είναι δύσκολο".

Τα μαθήματα ιταλικών έπιασαν τόπο

Όσο για το πρόβλημα της επικοινωνίας με τους συμπαίκτες του εντός γηπέδου, ο Νο 33 των "ροζανέρι" αποκάλυψε ότι τα ιταλικά δεν του είναι καθόλου άγνωστη γλώσσα...

"Πέντε χρόνια πριν έκανα εντατικά μαθήματα ιταλικών, δυστυχώς όμως, όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή, ξεχνάς και δεν μπορείς να θυμάσαι τα πάντα.

Θυμάμαι πάντως αρκετά πράγματα και περιμένω ότι ξαναρχίζοντας τα μαθήματα θα καταφέρω σε σύντομο χρονικό διάστημα να είμαι σε θέση να μιλάω ιταλικά".

Το όνειρο της Serie A που πήρε σάρκα και οστά

Τέλος, ο Έλληνας διεθνής γκολκίπερ ευχαρίστησε τον πρόεδρο της Παλέρμο, Μαουρίτσιο Τζαμπαρίνι, που τον έφερε στη Σικελία, ενώ χαρακτήρισε όνειρο τη μετακίνησή του στο Καμπιονάτο.

"Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, που μου δίνει τη δυνατότητα  να έρθω σε μία σημαντική ομάδα, σε έναν φημισμένο σύλλογο.

Μου επέτρεψω να έρθω στην Ιταλία που ήταν πάντα το μεγάλο μου όνειρο".


Η παρουσίαση του Αλέξανδρου Τζόρβα από την Παλέρμο by texniti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου